[O1] Demontaż progów (wewnętrzych)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mitob
    Drive
    • 2009
    • 65

    [O1] Demontaż progów (wewnętrzych)

    U mnie w firmie ogłoszono kryzys (jak co roku) w grudniu. Ja osobiście widzę zajebisty wzrost ilości towaru. Hmmmm... gdzie ten kryzys?
    Pracuję w jednej z agencji celnych...
    Pozdrawiam
    MITOB

    I :czerwona: GW
  • Arti_r1
    RS
    • 2008
    • 2626

    #2
    [O1] Demontaż progów (wewnętrzych)

    Jak się zabrać za demontaż progów w aucie. Co, gdzie, jak złapać aby czegoś nie połamać? Za co pierwsze szarpać. Potrzebuje rozebrać całe progi z jednej strony

    [ Dodano: Pon 20 Cze, 11 22:30 ]
    co jest, nikt nic nie wie??
    Fabryka Barw :]

    Czarna O1 rs-line tdi
    Srebrna O2 Scout

    DACAR.team

    Komentarz

    • Kajtiii
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 291

      #3
      Jak chcesz rozebrać metalową konstrucję nośną samochodu a nie wiesz jak? Flex i ognia! :diabelski_usmiech życzę szczęścia choć nie mam pojęcia po co chcesz niszczyć auto.....

      Komentarz

      • Skfarek
        RS
        • 2010
        • 4795
        • Octavia I (1U2)
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        Kajtiii, jak dla mnie to Arti_r1, chyba chodzi o wewnętrzne plastikowe nakładki progów prędzej :roll: :?:
        Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
        6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
        Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

        Komentarz

        • Guguś
          L&K
          S_OCP Member
          • 2008
          • 1212

          #5
          Arti_r1, zacznij od przody auta, czyli od miejsca gdzie trzymasz nogi, tam masz na śrubkę i na wciskany trzpień zamocowana osłonę, potem reszta leci na spinkach.
          __________________________________

          Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

          Komentarz

          • Kajtiii
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 291

            #6
            Zamieszczone przez Skfarek
            Kajtiii, jak dla mnie to Arti_r1, chyba chodzi o wewnętrzne plastikowe nakładki progów prędzej :roll: :?:

            A no to chyba że tak. No ale jak się pisze niedokładnie to tak bywa. Wróżki nie wynajmę żeby załapać o co chodzi. :diabelski_usmiech A co do demotażu to tak jak napisał kolega wyżej. Plus szeroki śrubokręt i odrobina wyczucia. Łatwo schodzą.

            Komentarz

            • Arti_r1
              RS
              • 2008
              • 2626

              #7
              Zamieszczone przez Kajtiii
              No ale jak się pisze niedokładnie to tak bywa.
              no to chyba ktoś czyta bez zrozumienia, bo napisałem w tytule że chodzi o wewnętrze a nie zewnętrze.
              Guguś dzięki będę kombinował
              Fabryka Barw :]

              Czarna O1 rs-line tdi
              Srebrna O2 Scout

              DACAR.team

              Komentarz

              • sebwiecz
                Rider
                • 2008
                • 328
                • Yeti (5L)

                #8
                To zależy z której strony.
                Jak od strony pasażera to masz masz do odkręcenia dwie śruby w plastikowym narożniku w nogach pod zaślepką plastikową.
                A od strony kierowcy musisz jeszcze odkręcić dowie śruby mocujące podnoszenie klapy silnika.
                Reszta tak jak napisał Guguś, na spinki wszystko leci aż do tyłu.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70046

                Komentarz

                • Arti_r1
                  RS
                  • 2008
                  • 2626

                  #9
                  Guguś, sebwiecz a ciągnąć w stronę dachu czy w stronę wnętrza auta te plastiki? Chyba że to nie ma znaczenia akurat w tym przypadku.A słupek środkowy będzie w tym przeszkadzał, tego też trzeba będzie zdjąć?
                  Fabryka Barw :]

                  Czarna O1 rs-line tdi
                  Srebrna O2 Scout

                  DACAR.team

                  Komentarz

                  • sebas101
                    Drive
                    • 2009
                    • 58

                    #10
                    Osłonę słupka ciągniesz od dołu na styku z progiem w stronę ''do wnętrza'' natomiast próg do góry.
                    Będzie wygodniej gdy najpierw wyjmiesz uszczelki.

                    Komentarz

                    • sebwiecz
                      Rider
                      • 2008
                      • 328
                      • Yeti (5L)

                      #11
                      Arti_r1, zdecydowanie tak jak pisze kolega sebas101 zdejm uszczelki bo to duże ułatwienie.
                      Próg do góry tam ją takie metalowe spinki które wchodzą w otwory progu.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70046

                      Komentarz

                      • Arti_r1
                        RS
                        • 2008
                        • 2626

                        #12
                        dzięki panowie, porozbierane i poskładane bez uszkodzeń
                        Fabryka Barw :]

                        Czarna O1 rs-line tdi
                        Srebrna O2 Scout

                        DACAR.team

                        Komentarz

                        Pracuję...